Home Reisforum Oproepen Rondreis Australië en Nieuw Zeeland dec-Jan 2022-2023

• Rondreis Australië en Nieuw Zeeland dec-Jan 2022-2023

Trudy

Lid
    24 april 2022 om 09:34

Ik zoek een reisgenoot om samen rond te reizen door Nieuw-Zeeland m/v

Ik ben 59 jaar oud en wil graag rondreizen, in een camper of in een kleine groep. Vele mogelijkheden. 3 weken noorder en zuider eiland van Nieuw-Zeeland. Samen mooie plekken bezoeken en ervaren. Wat ik zeker wil doen is een boottocht door Milford sound op het zuider eiland. Verder alles wat we op het pad tegen komen.

Wie heeft dezelfde wensen? Neem maar contact met me op.

• Dit onderwerp is bijgewerkt 2 jaren, 7 maanden geleden door  Trudy.
    Onbekend lid antwoordde 2 jaren, 3 maanden geleden 2 leden · 1 reactie
  • 1 reactie
  • Onbekend lid

Verwijderd lid
    27 augustus 2022 om 14:08

HalloTrudy. Ik ben zelf al regelmatig in Nieuw Zeeland geweest (mijn zusje woont er nml). 4 jaar geleden voor het eerst zowel het Noorder als Zuider eiland bezocht met mijn nichtje van 22. We hebben een rondreis gemaakt met een auto en overnacht in hotels en Motels. Was een prachtige reis van 4 week, maar (bijna) iedere dag weer in de auto en weer verder gereisd. Wel veel highlights gezien, maar had graag op sommige plaatsen langer verbleven. Ondanks de 4 weken en bijna iedere dag verder reizen, hebben we nog een heleboel gemist en te weinig tijd genomen om echt te genieten! Jij wilt zoals ik lees, in 3 week beide eilanden doen… mijn tip, doe alleen het Noorder of zuider eiland en ga later nog een keer die kant op en pak dan het andere eiland.

Ik ga (zoals het nu lijkt) eind December nog een keer naar het Noordereiland, maar ben van plan een huis te huren aan het strand en van daaruit de omgeving te gaan verkennen. Of in ieder geval meer te gaan genieten, zoals 9 jaar geleden met mijn man, toen we alle tijd namen om onderweg te stoppen waar we wilden en daar meer van de omgeving te bekijken en daarna weer verder. Beide eilanden hebben zoveel te bieden!!

Mvg, Ina Bruins

Login om te antwoorden.