Home Reisforum Oproepen Rondreizen in Bali en de Filipijnen vanaf november 2022!

• Rondreizen in Bali en de Filipijnen vanaf november 2022!

Onbekend lid

Verwijderd lid
    18 mei 2022 om 21:18

Hoi, ik ben Amber! Ik ben 26 jaar en woon in Zaandam. Ik ben opzoek naar een reismaatje (vrouw) om samen te gaan backpacken in Bali (+gili eilanden) en de Filipijnen. Ik wil dit gaan doen vanaf november 2022. Ik zou het leuk vinden om dit samen met iemand te doen van dezelfde leeftijdscategorie.<div>Ik ben een levensgenieter, houdt van mooie plekjes bezoeken, cocktails drinken, avontuur (niet te gek), festivals (!) en mooie herinneringen maken. Als iemand geïnteresseerd is zou ik graag eerst willen kennismaken om te zien of we qua reisvoorkeuren matchen en natuurlijk ook qua levensstijl! :)</div><div>
    </div><div>Ik vind het alleen reizen een te grote stap (nooit eerder gedaan), ik heb wel vaker gebackpackt in Azië.</div>

Onbekend lid antwoordde 2 jaren geleden 2 leden · 1 reactie
  • 1 reactie
  • Onbekend lid

Verwijderd lid
    15 september 2022 om 21:39

Hee Amber,

Ik wil graag 4 weken reizen in Bali! Ik ben bijna 25 jaar en ik wacht op mijn stage vandaar dat ik nu lekker wil reizen. Ik hou van het strand, drankjes drinken, mooie natuur en het lijkt me ook leuk om een yoga cursus te doen (als m’n reismaatje dit niet wilt ook geen probleem). Lijkt het je leuk om samen te gaan?

Groetjes, Feliene

Login om te antwoorden.