Home Reisforum Oproepen Thailand midden augustus 2023

• Thailand midden augustus 2023

Liesbeth

Lid
    9 januari 2023 om 16:44

Hallo, ik ben Liesbeth.Ik ben 28 jaar.Ik zoek iemand die met mij midden augustus naar Thailand wil gaan. Ik ben er al een paar keer geweest dus ik heb al wat ideeën over wat we kunnen doen (boomslingeren, massage, kookworkshop,… ) en wat we kunnen bezoeken (tempels, Ancient cities, paleizen, …) maar het zou de 1ste keer zijn dat ik zonder mijn familie reis. Wie interesse heeft om met mij op avontuur te gaan laat iets weten!oproep: Hallo, ik ben Liesbeth.Ik ben 28 jaar.Ik zoek iemand die met mij midden augustus naar Thailand wil gaan. Ik ben er al een paar keer geweest dus ik heb al wat ideeën over wat we kunnen doen (boomslingeren, massage, kookworkshop,… ) en wat we kunnen bezoeken (tempels, Ancient cities, paleizen, …) maar het zou de 1ste keer zijn dat ik zonder mijn familie reis. Wie interesse heeft om met mij op avontuur te gaan laat iets weten!

Anton antwoordde 1 jaar, 10 maanden geleden 2 leden · 1 reactie
  • 1 reactie
  • Anton

Lid
    9 januari 2023 om 22:27

Hoi Liesbeth, ik las je oproep en ben zeer geïnteresseerd. Zelf heb ik ook een bericht staan om iemand te vinden die in de zomer naar Thailand wilt gaan.

Ik ben er 1 keer eerder geweest en ben zeer flexibel met planningen en activiteiten. Hoelang wil jij gaan en wil je ook een beetje reizen door en rond thailand ?

Groeten,

Anton

Login om te antwoorden.