Home Reisforum Oproepen Vakantieganger gezocht zomervakantie 2024!

• Vakantieganger gezocht zomervakantie 2024!

Sara

Lid
    25 januari 2024 om 20:04

Ik ben Sara!<div>

Ik ben 21 jaar en ben voor aankomende zomervakantie 2024 opzoek naar iemand die samen met mij het leuk vind om 1 of 2 weekjes lekker op vakantie te gaan! Ik zou erg graag naar Madeira gaan, mooie wandelingen maken, stadjes bezoeken en ook zeker relaxen zo af en toe! 😊

Ik vind het leuk om relaxen met actief bezig zijn af te wisselen. Ik ben avontuurlijk en spontaan en hou van uitdagingen 🙂

Lijkt Madeira jou ook zo mooi? Denk je dat je dezelfde interesses hebt als mij? Stuur me dan een berichtje, misschien kunnen we wat regelen🌸🌼☀️

</div>

Joep antwoordde 3 maanden geleden 3 leden · 10 reacties
  • 10 reacties
  • Merlinde

Lid
    25 januari 2024 om 20:39

Hi Sara

Mijn naam is Merlinde, 25 jaar oud (over 2 daagjes ;)) en ook opzoek naar een reismaatje. Ik zou graag eind juli/ begin augustus 2wk op vakantie willen gaan naar een land binnen Europa zoals: Portugal, Italië en Montenegro. Madeira lijkt mij ook een prachtige vakantiebestemming. Daarnaast hou ik er ook van om sportieve/culturele activiteiten af te wisselen met een dagje relaxen.

Onze interesses en voorkeuren komen volgens mij veel met elkaar overeen, lijkt het je leuk om hier verder over te kletsen? 😇

Ik hoor het graag 😆

Groetjes van Merlinde

• Sara

Lid
    26 januari 2024 om 10:10

Hey Merlinde!

Zoals ik het lees lijken wij hetzelfde beeld te hebben voor onze invulling van de vakantie!😊

Lijkt het je leuk om een keer af te spreken om het er over te hebben?

• Merlinde

Lid
    26 januari 2024 om 17:49

Hii,

Wat een leuk idee. Ik woon in Overijssel, in welke omgeving woon jij? Lijkt mij handig om te weten als we willen afspreken 😉

• Sara

Lid
    27 januari 2024 om 12:01

Haha, misschien wel handig he😉

Ik woon in Drenthe, omgeving Hoogeveen, wat ligt er ongeveer op de helft van ons?

• Merlinde

Lid
    27 januari 2024 om 17:52

Ik woon in de omgeving van Zwolle ,volgens Google Maps zou Meppel precies in het midden moeten liggen.

Lijkt mij een mooie plek om elkaar te ontmoeten 😊, wat vindt jij??

• Deze reactie is bijgewerkt 7 maanden, 3 weken geleden door  Merlinde.
  • Sara

Lid
    27 januari 2024 om 20:40

Super! Wonen we niet eens ver weg van elkaar😊

Vind je het misschien handig om 06 nummers uit te wisselen?

• Merlinde

Lid
    28 januari 2024 om 09:41

Goedemorgen

Dat lijkt mij idd ook handig, denk dat het wat makkelijker om via WhatsApp een afspraak te maken 😄

Mijn mobielnummer is XXXXXXXX

Groetjess🌼

• Deze reactie is bijgewerkt 7 maanden, 2 weken geleden door  Dennis. Reden: Telefoonnummer verwijderd op verzoek van lid.
  • Joep

Lid
    29 januari 2024 om 11:05

@Merlinde, misschien niet zo handig om jouw telefoonnummer op een openbaar forum te zetten…

• Merlinde

Lid
      29 januari 2024 om 12:45

Dankje, geen idee hoe ik het kan verwijderen. Jij?

• Joep

Lid
        29 januari 2024 om 14:15

Zie dat het nummer nu weggehaald is

Login om te antwoorden.