Home Reisforum Oproepen Vakantiemaatje gezocht voor Wandelvakantie Ierland 2022

• Vakantiemaatje gezocht voor Wandelvakantie Ierland 2022

Willem

Lid
    30 augustus 2021 om 22:00

Ben voornemens in 2022 een meerdaagse wandelvakantie in Ierland te maken, met name trekt mij de Beara trail erg. Echter ben ik geen wandelaar welke 20-40 km op een dag loopt, maar denk liever aan een rustiger tempo en een max van circa 15 km per dag, met mogelijk eens een uitschieter naar boven.

Op dit moment ben ik flink met m’n gewicht bezig, en heb veel plezier gevonden in het wandelen, belangrijk hierbij is wel het lekker in eigen tempo te kunnen lopen en onderweg te genieten van de natuur, uitzichten en vergezichten. Lekker de pauzes te nemen waar mogelijk.
    Zelf denk ik hierbij om gebruik te maken van een van de vakanties van Hillwalk tours, mede omdat ze de mogelijkheden geven om minder grote afstanden te lopen als de overige aanbieders per dag.

Zelf kom ik uit Zuid Limburg, en ben 45 jaar oud, het tevoren eens elkaar ontmoeten en een paar wandelingetjes samen lijkt me wel een pre om te kijken of de interesses, tempo en overige zaken wel overeen komen.
    Ik heb verder geen voorkeuren voor leeftijd, geslacht, gewicht of wat dan ook, maar we moeten uiteindelijk wel een click hebben of vinden.

Kortom Ik zoek een wandelmaatje waar ik van op aan kan, het liefst een goed gehumeurde en vrolijke persoonlijkheid die zich niet meteen laat tegenslaan als het weer enkele dagen zou tegen zitten onderweg. Kortom een maatje waar je onderweg op kan bouwen ook als het eens tegen zit. Een vaste datum heb ik zelf nog niet gepland, maar denk zelf ergens tussen mei en juni voor deze vakantie.

Interesse om elkaar eens te ontmoeten en misschien combineren met een leuke wandeling, en een kop koffie achteraf om te kijken of jij de persoon bent welke ik zoek, stuur me een berichtje, zoals gezegd leeftijd, geslacht e.d. maken me niet uit!!

Willem antwoordde 3 jaren, 3 maanden geleden 1 lid · 0 reacties
  • 0 reacties

Sorry, er zijn geen reacties gevonden.

Login om te antwoorden.