Home Reisforum Oproepen Weekje Bodrum september 2020

• Weekje Bodrum september 2020

Onbekend lid

Verwijderd lid
    3 juli 2020 om 19:56

Haai,

Ik heb een passie voor reizen. afgelopen jaar heb ik 2 keer roadtrips gemaakt in het oosten en westen van Amerika o.a New York, Washington, Pennsylvania, Utah Arizona, Nevada en Californië. Sindsdien ben ik gek op Amerika en wil ik weer op pad  maar door covid 19 is er een reisverbod….

Ik zou in Mei 2 weken naar Cuba gaan kras reizen maar me vakantie is helaas geannuleerd door covid…

Momenteel werk ik en kan ik geen vrij krijgen voor Juli / Augustus. Wel in september
    Vrienden en kennis in mn omgeving zijn gehuwd met kids en sommigen redden het niet financieel, daarvoor zoek ik een reisgenote v. Of een groepje min 3 personen
    man/vrouw
    tussen de leeftijd 27 tm 50 jaar. Een weekje naar Bodrum lijkt me leuk! Lekker aan zee liggen, zwemmen, eten, drinken, meedoen aan activiteiten, zonder verplichtingen!

Ik ben avontuurlijk, heb gevoel voor humor, sta altijd open voor nieuwe vriendschappen waarmee ik kan reizen, natuurlijk moet er een klik zijn ben heel down to earth, houd van simpel.

Don’t hesitate just Let me know indien je interesse hebt. Ik sta altijd open voor suggesties en kennismaking.

1. Lijkt het je leuk ? ik hoor het graag. Groetjes Emel
    Onbekend lid antwoordde 4 jaren, 4 maanden geleden 2 leden · 2 reacties
  • 2 reacties
  • Onbekend lid

Verwijderd lid
    2 september 2020 om 17:57

Hey Emel,heb je al een reismaatje gevonden. Ben aan het kijken of ik een leuk persoon vind om een weekje mee weg te gaan ;). Woon in Arnhem. Hoor het wel. Groetjes Maaike

• Onbekend lid

Verwijderd lid
    18 september 2020 om 11:16

Hoi maaike,late reactie excuses. Ik log me niet in wekelijks. Ik heb nog geen reisgenote gevonden die weg zou willen. Ik Wil nog steeds weg maar vrees voor corona… ik twijfel.

🙁 ben van 1 okt tm 18 okt vrij.

19e begin ik ook aan een nieuwe job. Gr Emel

Login om te antwoorden.