Home Reisforum Oproepen weekje Zweden of Noorwegen. Backpacken of Kanotrip. 2021 of 2022

• weekje Zweden of Noorwegen. Backpacken of Kanotrip. 2021 of 2022

danny

Lid
    26 juli 2021 om 00:35

Hoi,

Ik ben danny.

Wil graag weer een keer gaan backpacken of op een kanotrip gaan voor een weekje. Nu het reisadvies eindelijk weer groen is voor Zweden en Noorwegen wil ik heel graag weer een avontuurlijk bezoekje nemen. Zou dit jaar nog willen gaan voor dat het koud gaat worden of volgend jaar als het weer iets warmer word 🙂

Iets van 5 jaar geleden ben ik gaan backpacken in Noorwegen, de tijd van mijn leven gehad daar in een trip door het prachtige natuurgebied “Trollheimen”. Ik zou het geweldig vinden om daar nog een keer doorheen te mogen backpacken.

Ben opzoek naar een reisgenoot of groepje mensen die ook zoiets zouden willen doen.

Spreekt dit bericht je aan, reageer dan op dit bericht.

is dit wat je een soort van zocht, reageer op dit bericht en doe een suggestie wat je wel leuk lijkt met betrekking tot de titel.

Ruben antwoordde 2 jaren, 1 maand geleden 4 leden · 4 reacties
  • 4 reacties
  • Onbekend lid

Verwijderd lid
    17 augustus 2021 om 20:28

Hi!
    Yka, bijna 30. Ben in september (11-23) vrij, wilde dan graag een weekje naar Noorwegen om lekker te hiken 🙂

Even in het kort (echt net profiel aangemaakt). Hou van gamen, reizen en lekker eten!

• danny

Lid
      18 augustus 2021 om 08:04

Hey Yka,

Dit jaar gaat mij helaas niet meer lukken, heb het onverwachts heel druk gekregen met een nieuwe baan. Rond mei of juni aankomend jaar ga ik sowieso wel die kant op om iets te doen. Zoek voor die periode ook mensen om mee te gaan. Wellicht als je rond die periode ook vrij hebt dat je meewilt? 🙂

• Onbekend lid

Verwijderd lid
    18 september 2021 om 16:50

Hey Danny en Yka,

Ik ben Oguz, 31 jaar.
    Ben 3 keer in Noorwegen geweest and I love it.
    Ik zou volgend jaar heel graag weer die kant op willen gaan, om te hiken, suppen, kamperen, klettersteigen, boulderen whatever (en naar de saladebar in hun supermarkten).
    Ik hou wel van sportieve dingen en gewoon lekker buiten slapen.
    Weet niet wat ik nog meer kan vertellen, naast het feit dat ik zelf geen mensen in mijn omgeving heb die zulke dingen ook leuk vinden om te doen 😅

• Ruben

Lid
    31 juli 2022 om 08:26

Ik zit net op dit forum.. maar t lijkt mij ook best leuk om een x mee te gaan.. ben redelijk sportief ingesteld en sta voor veel ideeen open💪👌

Login om te antwoorden.