Home Reisforum Oproepen Wintersport januari/febr. 2024

• Wintersport januari/febr. 2024

Geplaatst door Sylvia op 16 november 2023 om 16:40

Hallo

Ik ben op zoek naar een reismaatje om relaxt op wintersport te gaan. Ik ben 66 jaar en net met pensioen. Ik ben geen kilometervreter op de piste en hoef ook niet de eerste lift te hebben. Ik ski wel heel graag als het kan, maar bij slechter weer vind ik een flinke wandeling ook leuk. Als je je hierin kan vinden reageer dan, misschien kunnen we wat afspreken.

Sylvia antwoordde 16 uren, 55 minuten geleden 3 leden · 3 reacties
  • 3 reacties
  • Kees

Lid
    4 december 2023 om 07:02

Hoi Sylvia

Ik had zelf ook al een oproepje geplaatst…..maar ook nog geen reacties

Ik heb week 2 of week 3 van 2024 in mijn agenda gereserveerd om te skieen. Ik heb niet veel eisen aan het verblijf behalve een goed groot skigebied. Reizen kan met de bus trein of auto

Ik hou wel van een tochtje maar een terras onderweg is zeer welkom. Ik ski alle kleuren maar zwart heeft niet echt de voorkeur

Oostenrijk, italie frankrijk….kan allemaal

Interesse??? Laat wat van je horen

Groet

Kees

06-41420867

• Joppe

Lid
    8 december 2023 om 15:02

Hoi Sylvia en Kees,

Ik heb nog geen ski-ervaring, en zou het wel leuk vinden om op wintersport te gaan om dit te ontdekken. Ik vind een wandeling ook leuk. Ik heb ook interesse. Ik ben zelf wel 26.

Groetjes,

Joppe

• Sylvia

Lid
    9 december 2023 om 15:30

Hi Kees en Joppe.

Ik heb inmiddels besloten de skivakantie dit jaar over te slaan en eind maart naar vrienden nabij Alicante te reizen. Ik zal mijn oproepje verwijderen! Succes, groetjes Sylvia

Log in to reply.