Home Reisforum Oproepen Zuid-Amerika/Afrika begin 2024

• Zuid-Amerika/Afrika begin 2024

Jael

Lid
    6 februari 2023 om 10:07

Hoi ik ben Jael en opzoek naar een reisgenoot voor naar Zuid Amerika/Afrika.

Ik heb meerdere reizen over de wereld gemaakt, voornamelijk alleen maar zou deze reis graag nmet een reisgenoot maken. Heb jij ook interesse in deze continenten dan hoor ik graag van je!

Jim antwoordde 1 jaar, 9 maanden geleden 2 leden · 3 reacties
  • 3 reacties
  • Jim

Lid
    15 februari 2023 om 13:19

Hoi Jael,

De 2 genoemde bestemmingen klinken als erg mooie en leuke ideeën.

Zuid-Amerika ben ik nog nooit geweest en in Afrika heb ik alleen Zuid-Afrika gedaan en dan de Panorama Route. Was erg mooi.

Zelf ben ik altijd opzoek naar een reisgenoot om een nieuw avontuur mee te beleven en mooie nieuwe plekken te ontdekken op deze wereld. Qua landen ben ik altijd wel flexibel.

Zelf ga ik van 17-03 tot 04-04 naar Amerika met een camper. Route 66 doen, deze keer. Heb daar ook een oproepje voor staan hier, maar dat terzijde.
    https://reisgenootzoeken.nl/forum/onderwerp/route-66-van-chicago-tot-las-vegas-van-17-03-t-m-04-04/

Voor de rest ben ik al o.a. in Australië, Thailand, Indonesië, Dubaï en Kroatië geweest.

Wellicht een wat kort berichtje. Maar voordat ik helemaal uit de boeken doe, wie ik ben en waar mijn interesses precies liggen, zou ik eerst van jou willen weten of je überhaupt geïnteresseerd bent om verder te praten. Waar zeker nog voldoende tijd voor is, om elkaar te leren kennen of het wel klikt, aangezien je pas over een jaar wilt gaan.

Groet,

Jim Abels.

Route 66 van Chicago tot Las Vegas van 17-03 t/m 04-04.

• Jael

Lid
    22 februari 2023 om 13:29

Hoi Jim,

Bedankt voor je reactie. Sorry voor mijn late reactie (Lag op bed met Covid 😣)

Je reisplannen klinken echt super gaaf! Ik ben zelf ook naar USA geweest maar helaas niet met een camper.

Ik zou graag ik contact blijven, kijken of er inderdaad een klik is. Ik heb nog even op je profiel gekeken en zag al wal dat we qua reis stijl wel enig zins overeen komen. Ik ben zelf namelijk ook niet van de strand vakanties maar meer van de cultuur, national parken en ontdekken van steden.

Iets over mijzelf: Ik werk op het moment als leiding gevende in een logistiek bedrijf, fulltime. ben afgelopen zomer 4 maanden weg geweest om door europa te reizen op de motor en nu dus aan het sparen voor de volgende reis. Ik ben een relaxt persoon, makkelijk in de omgang. Ik hou van Humor en lachen maar ben ook van de gesprekken met veel diepgang. Heb nog niet eerder met iemand gereisd, tot nu toe eigenlijk altijd alleen maar daar komt eind Oktober verandering in.. Dan vertrek ik met een vriendin naar Antartica en ik zou graag daar aan sluitend door Zuid-Amerika willen reizen of Afrika. Ik heb in mijn eerste bericht het Antartica gedeelte achterwegen gelaten om eerst maar te kijken of er mensen waren die interesse hadden. Ik weet niet of dit voor jou iets veranderd.. Let me know!

Ik vroeg me af.. de reizen die je hebt gemaakt. Zijn dat losse reizen geweest of ben je echt voor maanden/jaren weg geweest?

Groet, Jael

• Jim

Lid
    22 februari 2023 om 17:13

Goedendag Jael,

Bedankt voor je reactie. Hopelijk gaat het ondertussen alweer heel wat beter.

Maar Antarctica klinkt wel heel gaaf en avontuurlijk. Niet echt een plek waar ik zelf aan zou denken om gelijk naartoe te gaan. Maar aan de andere kant lijkt het me wel heel leuk, zo’n niet voor de hand liggende bestemming te gaan ontdekken. Ik zou zeggen, houd me op de hoogte als je vertrekt eind oktober. Ik ben erg benieuwd hoe het daar is. Waar precies ga je naartoe in Antarctica?

En vervolgens Zuid-Amerika of Afrika? Hoe lang ga je weg dan en neem je sabbatical, of mag je zolang vrij nemen van je werk?

De reizen die ik allemaal heb gemaakt, zijn losse reizen en allemaal zelf uitgestippeld. Ik werk fulltime en dan langer dan 3 a 4 weken weg wordt meestal lastig.

Waar kom je trouwens vandaan? Zelf kom ik uit Dordrecht.

Ik heb je trouwens een contactverzoek gestuurd voor hier op het forum. Dan kunnen we PB’en. Wellicht wat makkelijker, dan dat alles zo open staat, op het forum.

Groet,

Jim.

Login om te antwoorden.