-
Zuid Korea juli 2023
Sinds ik in lockdown verschillende Zuid Koreaanse series heb gebingewatched, ben ik gefascineerd geraakt door het land. Research vertelt me dat het de moeite waard is om af te reizen naar dit eiland onder China en mijn collega bevestigde het gister: het is er mooi.
In Zuid Korea vind je stad en natuur vlak bij elkaar. Tempels, aapjes, alles wat Azië zo fijn maakt, ligt er binnen handbereik en op autorijd-afstand. Het openbaar vervoer is overigens ook top geregeld daar.
Dat autorijden kun je er zelf doen, als ik niemand vindt die mee wil, ga ik alleen, het is er veilig genoeg voor maar mét reisgezelschap heb je wat meer aanspraak en dat spreekt me ook wel aan.
Wie ik ben? Korte samenvatting: (dan) 56 jarige wereldreizigster die gewend is om haar boontjes te doppen en de weg te vinden in onbekende landen. Geen backpacken meer voor mij, daar ben ik inmiddels al een paar jaartjes te oud voor maar rondreizen in goede middenklasse hotels. Zonder van tevoren dichtgetimmerd programma, wel de vrijheid om te doen en te laten wat we leuk vinden, samen of alleen.
Gescheiden hotelkamers, samen op pad & reizen.
Spreekt je bovenstaande aan, kijk vooral op mijn profiel om te zien of er een match is.
Ik wil eigenlijk niet te lang wachten met boeken, vliegtickets zijn momenteel nog verkrijgbaar voor rond de 1000 euro retour.
- Dit onderwerp is bijgewerkt 2 jaren, 1 maand geleden door Anna Marijke. Reden: er stond geen reismaand bij.
Sorry, er zijn geen reacties gevonden.
Login om te antwoorden.