-
Zuid Korea – najaar 2022
Beste mede reizigers,
In het verleden al tevergeefs een oproep voor reizen gedaan, die helaas onbeantwoord bleef. Een hernieuwde poging!
Ik wil al enige tijd naar Zuid Korea en heb inmiddels een mooie rondreis met Korea reizen, https://www.koreareizen.com, besproken.
Het huidige voorstel is 14 dagen exclusief de 2 reisdagen die inbegrepen zijn. Het huidige voorstel is vanaf 17 october tot en met 1 november.
We gaan van de drukke stad Seoul, naar authentieke delen van Korea en mooie natuurlijke niet toeristische plaatsen. En alles per hogesnelheidstrein en bus, simpelweg om onderdeel van de bevolking te zijn en ook open te staan voor andere mensen en of reizigers die we tegenkomen.
Lekker go with the flow, maar toch enige structuur op hoofdlijnen.
Ik zoek een leuk, bij voorkeur een vrouwelijk, reismaatje. Die net als ik interesse heeft in Zuid Korea en openstaat voor de taal, cultuur en het leven en daar. Kortom iemand die zich net als ik kan inleven en en aanpassen in een andere omgeving. Heerlijk!
Ik zoek een reismaatje omdat ik dat fijner vind dan alleen en simpelweg omdat het goedkoper is. De hotelkamer delen we dan ook, maar er zijn volgens Koreareizen gescheiden bedden. En anders slaap ik op de grond!
Kortom heb je zin en wil je meer weten over de reis inhoudelijk. Neem contact met me op zodat we elkaar in het echt kunnen ontmoeten!
Groeten,
Bas
Login om te antwoorden.