Veelgestelde vragen

Waarom heb ik nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?

Na iedere succesvolle bestelling op onze website, krijg je automatisch een bevestiging per e-mail toegestuurd. Het kan voorkomen dat deze e-mail terecht komt in je spambox. Controleer ook of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Is dit allemaal niet het geval? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik betalen?

Klik hier om onze betaalmethoden te bekijken.

Hoe lang heb ik garantie?

Klik hier om ons garantiebeleid te bekijken.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Klik hier om onze klachtenprocedure te bekijken.

Hoe verwijder ik mijn account?

Zorg dat je ingelogd bent en ga naar "account" via het menu. Klik vervolgens op "verwijder account" en bevestig dat je je account definitief wilt verwijderen. Let op: deze actie kan niet teruggedraaid worden.

Wat moet ik doen als ik onvrijwillig op deze website ben geplaatst?

Neem contact met ons op zodat wij het betreffende account direct kunnen verwijderen.